Punem la dispozitia tuturor asociatiilor de proprietari din Sector 2 servicii de administrare imobile sector 2 cu personal cu inalta calificare si experienta vasta in domeniu: administrator bloc atestat, experti contabili autorizati, personal tehnic autorizat si dedicatie dovedita astfel incat sa oferim un serviciu performant.
Avem in vedere un serviciu administrare imobile eficienta pentru asociatiile de proprietari pe care le administram si, din acest motiv, pastram legatura cu factorii responsabili din Sector 2, cum ar fi Primaria Sector 2, ADP Sector 2, Politia locala Sector 2.
In ceea ce priveste serviciile de administrare imobile, o mare parte a activitatii il ocupa serviciul de administrare imobile oferit pentru Asociatiile de proprietari din Sector 1 Bucuresti.
Colaborarea dintre asociatia de proprietari si firma noastra se realizeaza in urma Hotararii Asociatiei de Proprietari si se face in baza semnarii unui Contract de Prestari Servicii de administrare imobile.
Contractul de administrare se poate incheia fie pe o durata determinata cu posibilitate de prelungire fie pe o durata nederminata cu posibilitatea de incetare a acestuia in cazul unor nemultumiri avute de asociatia de proprietari.
Serviciile de administrare imobile prestate de catre societatea noastra in Sectorul 1 sunt conforme in cele mai mici detalii cu prevederile legale in domeniu aflate in vigoare. Avem tot timpul in vedere respectarea stricta a prevederilor din Legea 230 din 2007 , Legea Asociatiei de Proprietari si a celor din HG 1588 din 2007, Normele de aplicare pentru Legea Asociatiei de Proprietari.
Legea 196/2018
De la data de 28 septembrie 2018, Legea 196 / 2018 este noua lege de organizare si functionare a asociatiilor de proprietari. O puteti gasi aici pe site-ul nostru sau pe site-ul dedicat legea196.ro.
Orice modificare a legislatiei va fi pusa in aplicare fara intarziere, astfel incat asociatiile de proprietari administrate de societatea noastra sa nu aiba niciun fel de probleme legale sau fiscale.
Administrare imobile – financiar: intocmire liste intretinere, evidenta contabila;
Servicii de incasare a cotelor de intretinere;
Servicii de cenzorat asociatii de proprietari;
Verificari financiar contabile, doar la cererea unei asociatii;
Administrare imobile – tehnic;
Administrare imobile – intretinere si mici reparatii;
Administrare imobile – servicii de curatenie;
Administrare imobile – alte servicii;
Pentru orice problema legata de administrare blocuri sau alte servicii pentru blocuri in Sectorul 2 Bucuresti, va rugam sa ne contactati prin formularul de mai jos.
Veti primi raspuns in cel mai scurt timp posibil.
Va multumim!
Ce spun clientii?
Simplu, profesionist si eficient. Un serviciu de care aveam mare nevoie. Bloc Expert ne ofera transparenta, seriozitate si incredere!
Pentru solicitari de oferta va rugam sa completati formularul de mai jos. Pentru orice alte informatii va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail contact@administrare.bloc-expert.ro. Multumim!
Incepand de la intersecția B-dul 1848 cu B-dul. Republicii si B-dul Nicolae Bălcescu:
Va rugam sa ne trimiteti solicitarile dvs completand formularul urmator. Va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil. Multumim
administrare blocuri, administrare imobile, asociatie de proprietari, asociatii de proprietari, Sector 2